PENGUMUMAN

ZANAZ HOME BIZ is now located at JALAN LAHAT, GEORGETOWN, PENANG. layari http://zanaz70.blogspot.com/


Wednesday, April 1, 2009

menu lunch rabu 10409

tempe + bilis + kentang...goreng sambal. wuish sedap banget...nak2 plak kali ni ku wat kasi kentang tu rangup fuyooo makan tak hingat dunia. ku makan ni je ngan nasi masa lunch ngan dinner tadi. ku ni makan senang je...satu lauk je dah cukup hehehe.
sambal udang petai ni wat malam tadi...tapi tak abis so sambung masa lunch tadi. tetap juga tak abis. haru betui lately ni...seme cam makan main2 je. malam lagi le...budak 2 orang tu tak nak makan, very seldom the eat their dinner. so kadang2 frust aku masak...coz last2 ku juga kena makan. ada masa...ku pun tak masak...lantak le...makan le apa yg ada. cengini jadi tak ada mood nak masak, asal masak je...byk bagi tong sampah dari masuk perut...frust kannnn

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kak zana...lenkali takder geng nk mkn, ajak saya dtg umah tau...hahahha...makin gebu la aku...akak, nnt kalau ader ode CC tiramisu leh tak lebeykan dalam 2-3 pcs untuk saya( saya beli ni tau )...nk rasa la..selama ni mkn kek jek...
    -ramona-

    ReplyDelete
  3. sedap wei tengok sambal udang petai hang tu....makan hat tu saja pun tak pa dah, Baru ok skit skrg, sebelum2 ni bz dengan kerja, balik umah pun dah malas nak ketok keyboard ,hari ni hari aku melayan blog dan fp teman2 semua yang lama aku tak jengah,...fp aku baru jer update, blog pula tebengkali.....

    ReplyDelete
  4. sgt suka bila k.na masak...
    teringt lagi masa kecik2..k.na msk sambal sosej...fuhh sedaap sgt....(waaaa..dah lapar)

    ReplyDelete